LEJ ET VIRTUELT KONTOR ELLER EN PERSONLIG POSTBOKS I KØBENHAVN

Med et virtuelt kontor får du professionelle rammer til din virksomhed. Du får bla. pakkemodtagelse, egen postkasse og scanning af din post hvis du ønsker det.

Driver du din virksomhed hjemmefra, eller er du ofte på farten og ønsker en attraktiv og troværdig firmaadresse samt en adresse til at modtage post, så har du behov for et virtuelt kontor.

Der vil altid være nogen til at tage imod din post og vi scanner og mailer din post til dig.

Er du en privatkunde, kan du få en personlig postadresse hos os. Kender du det, at du har været hjemme hele dagen, men har alligevel fået en seddel i postkassen at postbuddet traf dig ikke hjemme?

Vi er altid “hjemme”.  Få din personlige postadresse hos Mail Boxes Etc. og slip for at vente leveringen af dine pakker.

Adgang til eksisterende virtuel postboks kan fornyes her. Brug din registrerede email for at fornye adgang.

Forny adgang

Private

800 kr.
  • Op til 10 breve, blade, og lign.
    pr. mdr.
  • Signering
  • Op til 2 pakker pr. mdr.
  • Meddelelse ved modtagelse


  • Pakkeopbevaring:
    1 uge ( 30 kr. pr påbegyndt uge efter)

Private premium

1.300 kr.
  • Op til 10 breve, blade, og lign.
    pr. mdr.
  • Signering
  • Op til 8 pakker pr. mdr.
  • Meddelelse ved modtagelse
  • Scan & videresend til email
    10 breve inkl. (10 kr pr. brev efter)
  • Pakkeopbevaring:
    1 uge ( 30 kr. pr påbegyndt uge efter)

Business

1.300 kr.
  • Op til 10 breve, blade, og lign.
    pr. mdr.
  • Signering
  • Op til 8 pakker pr. mdr.
  • Meddelelse ved modtagelse
  • Scan & videresend til email
    10 breve inkl. (10 kr pr. brev efter)
  • Pakkeopbevaring:
    1 uge ( 30 kr. pr påbegyndt uge efter)

Forny


  • Privat
  • Privat Premium
  • Erhverv
  • 6 måneder

  • 12 måneder

  • 24 måneder


*Alle priser er uden moms

Hvorfor burde du søge om reklamebeskyttelse samtidigt med virksomhedsregistrering i CVR – registret?

Kundevurderinger

We have been working with Mailbox for over a year and with great satisfaction, as it offers great flexibility and independence from pick-up times and delivery of goods at no additional cost to our company.

Arne JensenArneCo

We use MBE for all our shipments in Denmark and the rest of the world. And that’s all, from small wool samples to huge heavy blankets.

We always get a nice service. Personal, professional and reliable.

Nanna FriisKusiner – Founder and Owner

Gloster chose MBE Denmark for all our day-to-day shipments and small packages, partly because of their competitive prices, but mostly because of their high service level. We would definitely recommend other companies to use MBE.

Lars EriksenGloster Furniture – Managing Director

For the past 10 years we have been shipping expensive guitars, amps and effects to musicians all over the world. We have finally found a great shipping-partner in MBE that can handle both packing, shipping, tracking and insurance at very reasonable prices. And on top they are very friendly people and deliver a very reliable and professional service.

Nicolai SchneeklothVintage & Rare – Founder

As a translator in Italian, I often need to send documents to Italy. Therefore, I turn to MBE, who takes care of the shipment. It’s easy and fast, staff are friendly and helpful.

Zita Vaccaro AndersenTranslatør
Fakta om postboks og virtuelt kontor adresse

Fysisk:

En fysisk postboks er en reel eksisterende postboks i vores butik, som man lejer. Vi håndterer din post og forsendelser og kvitterer herfor. Posten bliver opbevaret i en aflåst postboks, som man har fuld adgang til i butikkens åbningstider.

Virtuel:

Med en virtuel adresse får din virksomhed officiel adresse hos os på vores adresse.

Virtual Mailboxes (virtuel mailadresse) er især velegnet, hvis man bor, arbejder eller driver forretning i udlandet. Man kan således være helt uafhængig af en fysisk butik eller kontor. 

Man behøver ikke en reel postboks, for vi håndterer din post – og vi kvitterer også gerne for pakker. Man kan også selv hente posten i vores åbningstider eller få den videresendt til den ønskede adresse.

Når du har registreret dig, kan du bruge en af vores adresser (mailboxes eller virtuelle adresser) som var det din egen postadresse hjemme fra privaten! Fordelen er, at man ikke behøver at have et ”postnummer” eller ”suitenummer”.

Så simpelt er det:

Du kan bruge vores adresse på dit brevpapir, brochurer, hjemmeside og uddele den til kunder og leverandører.

Opgiv dit navn eller firmanavn og tilføj vores fysiske adresse.

Eksempel:

Dit navn
Din virksomhed
Østerbrogade 226 st. tv. 
(Osterbrogade 226 st. tv.)
2100 København Ø (2100 Copenhagen O)
Danmark

Du kan afhente din post i vores reception inden for butikkens åbningstider, eller du kan, som de fleste af vores kunder, få posten eftersendt til din ønskede adresse. Dette kan gøres lige så ofte, du ønsker – på daglig basis eller uge-månedsbasis. Du vælger selv ?

Din post bliver sorteret, stakket og lagt i en almindelig konvolut.

Fragtomkostninger og udgifter til kuverter opkræves særskilt.

Vi videresender e-mails efter aftale.

Du kan bevare firmaets fysiske adresse i Danmark. Vi videresender din post til dig eller opbevarer den til senere afhentning. Du bevarer firmaets danske adresse, selv om din forretning er flyttet til udlandet.

Fordele ved at blive postboks abonnent:

  • Man får en sikker adresse til post og forsendelser.
  • Pakker og breve bliver leveret til din adresse eller en postboks hos os.
  • Vi signerer for pakkerne om nødvendigt.
  • Man får en besked, når der er kommet ny post.
  • Man vælger, om man ønsker posten videresendt, opbevaret eller afhentet af en selv.
  • Man kan modtage pakker på vores adresse og hente dem, når det passer dig.
  • Vi kan scanne og videresende dine breve til din e-mail.

·

Mail Boxes Etc ApS cvr nr 37618748.

Virtuel adresse:

Den er kun til postvæsenets formål –

CPR-nummer eller opholdstilladelse kan ikke registreres på denne!

Virksomheder:

Vi deltager ikke under virksomhedsregistrering på virk.dk, og vi står ikke til ansvar for eventuelle begrænsninger eller tilladelser i registreringsprocessen.

Nøgledepositum: 

Prisen udgør 100,- kr.

Beløbet refunderes ved lejeperiodens udløb.

Maksimal opbevaring er 4 uger (magasiner, breve, pakker, etc.).

Længere opbevaringsaftale kan laves i henhold til aftale – som en ekstra service.

Efter 4 ugers opbevaring uden posten er blevet afhentet, og uden aftale om forlængelse af opbevaring, vil Mail Boxes Etc. ApS sørge for at posten bliver destrueret. (Dokumenter og personlige oplysninger bliver makuleret).